Grafiki by Tom White

Strona 2 z 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Tom White on Wto Paź 19, 2010 12:43 pm

tutaj pokaze wam przykladowy wyglad 2 transfy zarakiego bo jak ogladalem anime to zauwazylem ze zawsze zanim zaraki sciagnie opaske to jest zakrwawiony nigdy nie byl w idealnym stanie bez opaski ^^



a tu ulquiorra jeszcze go bede ulepszal i bede robil go bardziej szcze golowego ale juz mozecie zobaczec jak mniej wiecej moze wygladac pozyczylem sobie grafe od wojtex'a Wink




Ostatnio zmieniony przez Tom White dnia Sro Paź 20, 2010 8:47 am, w całości zmieniany 3 razy
avatar
Tom White
Grafik
Grafik

Join date : 05/10/2010
Skąd : Bytom

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Wojtux on Wto Paź 19, 2010 1:59 pm

bardzo fajny. tylko troche bardziej moglby byc zakrwawiony
avatar
Wojtux
User
User

Join date : 15/09/2010
Age : 21

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Narko on Sro Paź 20, 2010 1:18 pm

Ulquiorra nie może być zakrwawiony, on nigdy nie był za bardzo upaprany krwią, bo miał to speed regeneration, ale ulquiorra jest bardzo dobrze zrobiony tylko dopracuj szczegóły i będzie gites, zajebisty z ciebie grafik Smile dzięki
avatar
Narko
Mega User!
Mega User!

Join date : 09/10/2010
Age : 22
Skąd : Leszno

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Tom White on Czw Paź 21, 2010 9:45 am


przyznaje ta lanca jest przerobiona z jednej grafy z rl tibii ;d ale jest ^^
avatar
Tom White
Grafik
Grafik

Join date : 05/10/2010
Skąd : Bytom

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Narko on Czw Paź 21, 2010 12:10 pm

Jest dobrze z tą lacą, ale gdybyś mógł widocznie wyznaczyć początek i koniec to będzie PRO i bardziej seledynowa Razz
avatar
Narko
Mega User!
Mega User!

Join date : 09/10/2010
Age : 22
Skąd : Leszno

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Tom White on Czw Paź 28, 2010 7:40 am

Wiem ze to nie sa grafy do bleacha bo sa robione do innego otsa, ale dalem zebyscie mogli je ocenic. Wiem ze sa slabo wycieniowane ale ja tak naprawde cieniuje dopiero przy robieniu ruchow;)

Z anime Soul Eater

Kid


A tutaj Kid w stroju Shinigami


Shinigami:


Ashido:tutaj jest jeszcze przed przerobka czupryny;d


Naruto:







Sasuke:



Sabako no Gaara:





Yondaime:


Hitsugaya:

avatar
Tom White
Grafik
Grafik

Join date : 05/10/2010
Skąd : Bytom

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  krecik46 on Czw Paź 28, 2010 1:41 pm

Fajne fajne tylko sasuke 2 mi nie pasuje...
avatar
krecik46
User
User

Join date : 23/09/2010

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Tom White on Pią Paź 29, 2010 5:22 am

jak chcecie zebym zrobil dla kogos grafike czegosto niech pisze tutaj w tym temacie


@down:
ok postaram sie to zrobic do jutra


Ostatnio zmieniony przez Tom White dnia Pią Paź 29, 2010 2:45 pm, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Tom White
Grafik
Grafik

Join date : 05/10/2010
Skąd : Bytom

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Vasto Lorde on Pią Paź 29, 2010 2:23 pm

super grafiki , daje 9/10 ;p

chcialbym jeszcze cos dodac czy moglbys zrobic z tego grafike?? http://i26.tinypic.com/wss7za.png bounce
avatar
Vasto Lorde
User
User

Join date : 19/09/2010

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Stachu on Czw Gru 16, 2010 2:54 pm

O.o ale to już jest grafika. Możesz poprosić żeby zmienił wielkość itp.
avatar
Stachu
Mega User!
Mega User!

Join date : 12/10/2010
Age : 22
Skąd : Lubin

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Knapol on Czw Gru 16, 2010 4:00 pm

Teraz to tom white sie sprzedal robi grafy dla tych cweli z *******

_________________
avatar
Knapol
Junior Admin
Junior Admin

Join date : 18/09/2010
Skąd : z Polski

http://btls.knopers.com.pl/

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Narko on Czw Gru 16, 2010 5:02 pm

@Magic
Jemu chyba chodziło o taką grafikę do tibi Wink

@Knapol
To wolny kraj, może robić co chce, a poza tym Tom robi grafiki na ten OTS z własnej woli (nie płacicie mu za to, ani nic) więc trzeba się cieszyć, że jest dobry grafik Very Happy
avatar
Narko
Mega User!
Mega User!

Join date : 09/10/2010
Age : 22
Skąd : Leszno

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Pinokio on Czw Gru 16, 2010 6:02 pm

@up
Nie jest ale był Wink . Częściowo zgodze się z twoją wypowiedzią.

_________________
"Bleach The Legendary Shinigami! - http://btlsots.forumpl.net"


avatar
Pinokio
Administrator
Administrator

Join date : 05/08/2010
Age : 24
Skąd : Częstochowa

http://btlsots.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Tom White on Pią Gru 17, 2010 5:10 pm

dla kogo niby sie sprzedalem ? te grafy co robilem na ten serv nie dawalem do innych servow z ruchami tylko zeby mozna bylo je oceniac wiec mozecie byc pewni ze tych grafik z tego serva nie zobaczycie gdzie indziej i wlasciwie moge dalej robic grafy dla BTLS
avatar
Tom White
Grafik
Grafik

Join date : 05/10/2010
Skąd : Bytom

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Pinokio on Pią Gru 17, 2010 5:14 pm

Narazie nie ma takiej potrzeby ale dzięki że się odezwałeś.

_________________
"Bleach The Legendary Shinigami! - http://btlsots.forumpl.net"


avatar
Pinokio
Administrator
Administrator

Join date : 05/08/2010
Age : 24
Skąd : Częstochowa

http://btlsots.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Knapol on Pią Gru 17, 2010 5:20 pm

Tom White. Sorry za zbyt pochopna wypowiedz ale wiemy ze grales na invinitiv. Chcesz to mozesz zrobic wyglad tsubaki dla inoue

_________________
avatar
Knapol
Junior Admin
Junior Admin

Join date : 18/09/2010
Skąd : z Polski

http://btls.knopers.com.pl/

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Aidy on Pią Gru 17, 2010 6:11 pm

To, na jakim serverze grał to jego prywatna sprawa. Po za tym nie przyrzekał że będzie robił grafiki tutaj, a ty się knapol tylko do każdego rzucasz wyluzuj chłopcze jeszcze się nadenerwujesz.
avatar
Aidy
Mega User!
Mega User!

Join date : 24/09/2010

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Tom White on Pią Gru 17, 2010 6:12 pm

ja wlasciwie to im zadnej grafy nie dalemxD mialem dac ale po dluzszej grze tam stwierdzilem ze to za nudny server xD

a jako spinki czy tych ludkow?xD
avatar
Tom White
Grafik
Grafik

Join date : 05/10/2010
Skąd : Bytom

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Pinokio on Pią Gru 17, 2010 6:17 pm

Dobrze by było jak byś zrobił i spinki i ludziki Wink
Z góry dzięki.

_________________
"Bleach The Legendary Shinigami! - http://btlsots.forumpl.net"


avatar
Pinokio
Administrator
Administrator

Join date : 05/08/2010
Age : 24
Skąd : Częstochowa

http://btlsots.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Knapol on Pią Gru 17, 2010 6:24 pm

@Tom White
Tak chodzi o spinki oraz o postac.

_________________
avatar
Knapol
Junior Admin
Junior Admin

Join date : 18/09/2010
Skąd : z Polski

http://btls.knopers.com.pl/

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Tom White on Sob Gru 18, 2010 10:54 am

ok to na dzisiaj wieczor albo wczesniej bedzie gotowe
avatar
Tom White
Grafik
Grafik

Join date : 05/10/2010
Skąd : Bytom

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  The Master on Sob Gru 18, 2010 11:04 am

Tomku! Postaraj się xD.
avatar
The Master
Mega User!
Mega User!

Join date : 24/09/2010
Age : 23
Skąd : sie biorą dzieci?

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Tom White on Nie Gru 19, 2010 6:51 am

tutaj przerobilem lekko ichigo vasto lorde:

dla porownania

a tu ichigo w plaszczu:


i ichigo w jakims tam stroju Wink(nie skonczyne):


Shinji:


Shinji w masce:

Shinji captain:


Hiyori hollow:d:

Hiyori:


final getsuga:


Byakuya ShiKai:


Zaraki:


Toushiro BanKai:


avatar
Tom White
Grafik
Grafik

Join date : 05/10/2010
Skąd : Bytom

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Relampago on Nie Gru 19, 2010 9:26 am

Final Getsuga Ci nie wyszła, tak samo przeróbka Vasta Lorda Ichigo.
avatar
Relampago
Mega User!
Mega User!

Join date : 14/10/2010

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  The Master on Nie Gru 19, 2010 9:58 am

Hiyori i Ichigo w płaszczu nice, moim zdaniem Final Getsuga dobrze wygląda, reszta taka sobie Razz.
avatar
The Master
Mega User!
Mega User!

Join date : 24/09/2010
Age : 23
Skąd : sie biorą dzieci?

Powrót do góry Go down

Re: Grafiki by Tom White

Pisanie  Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 2 z 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach