Sygny by Nowix

Strona 2 z 2 Previous  1, 2

Go down

Re: Sygny by Nowix

Pisanie  Beliav on Pon Kwi 25, 2011 9:15 pm

Jak by można było to a bym prosił ;D napis : Quicky

z gory thx
avatar
Beliav
Mega User!
Mega User!

Join date : 27/03/2011
Age : 23
Skąd : Polska

Powrót do góry Go down

Re: Sygny by Nowix

Pisanie  nowix on Wto Kwi 26, 2011 8:04 am

Powiedzcie co o tym myślicie ;P

Beliav łap coś mi wyszło ale coś dobrego czy gówno to już wasza opinia ;D






Ostatnio zmieniony przez nowix dnia Wto Kwi 26, 2011 8:44 am, w całości zmieniany 1 raz
avatar
nowix
Mega User!
Mega User!

Join date : 12/01/2011

Powrót do góry Go down

Re: Sygny by Nowix

Pisanie  Nix on Wto Kwi 26, 2011 8:32 am

Hmmm, render 3d? w ogóle nie pasuje, nie wtapia się w tło.
Tło inny kolor render też, do niczego...
Na renderze widzę jakieś efekty...
Zanim będziesz się tak bawić, wtop render w tło...;\

@Edit
Ah znowu źle użyty efekt xach, nie możesz tak wtapiać renderu!
Poczytaj poradniki polecam, Gimpuj.Info


Ostatnio zmieniony przez Nix dnia Wto Kwi 26, 2011 8:51 am, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Nix
Mega User!
Mega User!

Join date : 27/03/2011
Age : 24
Skąd : Bytom

Powrót do góry Go down

Re: Sygny by Nowix

Pisanie  nowix on Wto Kwi 26, 2011 8:48 am

Dobra może te wyszły coś lepiej oceńcie Smile




a i jeszcze sasek ;d

Jeszcze takie cos ;d

Ta najnowsza bawlem sie sporo chyba zaduzo efektow dalem ;d

Next robilem na szybko bo juz pozno xd

Kolejna za duzo dałem tego trochę próbowałem jakoś fajnie wyszło jak zawsze ale ze wstawiam all co zrobię to daje i to pomimo iż nikt już nie zagląda do mojego tematu ;p

To teraz avatar ;d

a i logo gildi xd

Dla Ikkaku4121

Adaks lap xd



avatar
nowix
Mega User!
Mega User!

Join date : 12/01/2011

Powrót do góry Go down

Re: Sygny by Nowix

Pisanie  Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 2 z 2 Previous  1, 2

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach