Bleach The Legendary Shinigami!
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Strona 2 z 2 Previous  1, 2

Go down

Która rasa jest według was tą najlepszą? (Max 5)

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap6%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 6% 
[ 4 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap15%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 15% 
[ 11 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap3%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 3% 
[ 2 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap29%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 29% 
[ 21 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap3%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 3% 
[ 2 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap6%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 6% 
[ 4 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap7%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 7% 
[ 5 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap3%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 3% 
[ 2 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap8%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 8% 
[ 6 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap1%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 1% 
[ 1 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap3%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 3% 
[ 2 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap11%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 11% 
[ 8 ]
Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_lcap5%Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Vote_rcap 5% 
[ 4 ]
 
Wszystkich Głosów : 72
 

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  enjoy on Pon Kwi 25, 2011 10:30 am

Moim faworytem jest Zaraki, nie tylko gra się nim lekko, ze względu na duże obrażenia, ale ogólnie jest dość dobrą profesją, aczkolwiek muszę trochę ponarzekać na spelle, które moim zdaniem są bardzo małe, chociaż zdaje sobie sprawę, że jeżeli doda się więcej ataku czarom Zarakiego, to będzie, że tak powiem niezniszczalny :d
enjoy
enjoy
User
User

Join date : 21/04/2011

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  Kami on Pon Kwi 25, 2011 11:04 am

Moja ulubiona postać to Inoue Orihime. Wybrałem ją ponieważ fajnie wygląda, przyjemnie się nią gra i ma całkiem niezłe hity ^^
Kami
Kami
User
User

Join date : 08/04/2011
Age : 24

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  vetox123 on Pią Maj 06, 2011 7:31 pm

Zarakiemu to co najwyżej możecie poprawić szybkość bicia Reiatsu lvl'a ,bo straaaasznie wolno idzie..
Więcej rzeczy nie zmieniajcie Zarakiemu ponieważ jest on już bardzo dobrą profesją..
vetox123
vetox123
User
User

Join date : 28/02/2011

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  Frager on Pią Maj 06, 2011 8:22 pm

Zaraki Kenpachi :
* Ciężko wyskilować Rei. Lvl
* Mało many.
* Można zrobić, żeby spell "furie" był tylko dla premium(przez to za dużo osób gra ta profą).
Frager
Frager
User
User

Join date : 22/04/2011

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  Loczekk on Sob Maj 07, 2011 12:40 pm

Jak dla mnie ichigo poniewaz latwo,szybko i przyjemnie sie nim gra i expi. Ma fajne transy i czary
Loczekk
Loczekk
User
User

Join date : 19/04/2011
Skąd : z prawego jaja :D

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  Agasinka on Sob Maj 07, 2011 1:00 pm

Ja wybieram inoue poniewaz jak ja wyskillujesz jest mocna ale jej ten as strasznie wolno idzie neliel lub zarakiemu szybciej idzie niz inoue tylko to chce zeby szybciej sie jej wbijalo np tak jak neliel lub zaraki.
Agasinka
Agasinka
User
User

Join date : 07/05/2011

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  NeverminD on Nie Maj 08, 2011 12:37 am

Ulquiorre trza byloby poprawić
-DMG z sworda jak pamietam w anime dobrze sie poslugiwal swordem
-Zmniejszyc koszt rei na dobre spelle
Radze nie wyrownywac postaci do jednego poziomu tylko troche zrobic je lepsze
NeverminD
NeverminD
User
User

Join date : 15/04/2011

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  Liroy on Nie Maj 08, 2011 5:35 am

Nie którzy mówią że Byakuya nie bije za dużo ze sworda i ze speli tak samo. Więc myśle żeby to poprawić.
Liroy
Liroy
User
User

Join date : 08/05/2011

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  nowix on Nie Maj 08, 2011 9:19 am

zgadzam sie z up ale jak dla mnie zamocne ma hity ino zebym padl na 2 hity 210 ichigo od 120 inoe to przesada ... spella last ma mocnego rozumiem ale bez przesady.
nowix
nowix
Mega User!
Mega User!

Join date : 12/01/2011

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  Shadowman on Nie Maj 08, 2011 9:25 am

Nowix no nie wiem jak ja z 170 ichigo majac 120 inoue(88 rei lvl) go bilem na 3 hity jak sie nie leczyl a jak sie leczyl to mnie zabijal... Bo inoue ma leczenie tak do dupy ze to jest masakra. Same gigaie na rei shieldzie. Dlatego jak bys ogarnial pvp a nie stal jak wryty 5 sekund az padniesz to bys sie odsunal wyleczyl wrocil i zabil spokojnie na 3 hity cala mane. Wtedy inoue tylko moze uciekac bo czar zabiera 1,5k many...
Pisza tu ci co nie ogarniaja w pvp zeby poprawic ich postac albo oslabic przeciwnika bo wtedy oni beda miec jakies szanse. Ale pomysl ze jak ktos ogarnie a nie padnie na 2 hity jak ty to jesli jego postac bedzie polepszona to bedzie nie do zabicia.
Shadowman
Shadowman
V.I.P
V.I.P

Join date : 20/12/2010
Age : 99
Skąd : czewa

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  nowix on Nie Maj 08, 2011 9:39 am

dobra przynaje sie xd
kumpel grał akurat wtedy i nie wiem wydawało mi się ze się leczył może nie ogarna boz daleka patrzyłem Wink
jak dla mnie to są profesje wyrównane wmiare.
nowix
nowix
Mega User!
Mega User!

Join date : 12/01/2011

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  Czapus on Wto Maj 17, 2011 1:43 pm

Oczywiście Zaraki, gdyż ma:
-najwięcej hp na servie,
-"Furie" które daje wielkie hity,
-"Omeada" z którego wali się nie najgorzej,
-duzy speed.

Minusy to:
-słaby rei Lvl,
-mało reiatsu.

I to chyba na tyle :-)
Czapus
Czapus
User
User

Join date : 17/05/2011

Powrót do góry Go down

Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta - Page 2 Empty Re: Co poprawić/dodać wg was. + Ankieta

Pisanie  Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 2 z 2 Previous  1, 2

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach